Jouw uitdaging
Klantencontact is een belangrijk element voor elke organisatie. Klanten verwachten namelijk communicatie die snel, efficiënt, correct en begrijpelijk is. Maar hoe zorg je er als organisatie voor dat je het klantencontact op een zo best mogelijk manier kan uitvoeren? Nou, daar ligt de uitdaging voor jou!
Lijkt het je leuk om het klantenproces van Bouwmetaal in kaart te brengen? Te onderzoeken wat er nou precies in de hoofden van de klanten van Bouwmetaal omgaat? Op welke manier Bouwmetaal haar klant kan ontzorgen? En zorg jij ervoor dat Bouwmetaal met behulp van jouw onderzoek het klantencontact op de best mogelijke manier kan uitvoeren?
Dan is deze opdracht wat voor jou. Laten we snel een kop koffie drinken!
Dit bieden wij jou!
Een stagevergoeding van 400 euro
Een gezellige werksfeer met collega’s die je graag willen helpen
Een praktijk- én procesbegeleider. Dat betekent dat je ook begeleiding krijgt bij je plan van aanpak en verdediging. En ontvang je tips over de taal, inhoud en lay-out van je opdracht
Een ontwikkelprogramma met leuke workshops, gastsprekers en bedrijfsbezoeken samen met de andere jonge talenten binnen de hub
Een kijkje in de keuken bij de andere bedrijven binnen de Innovatiehub
En goed om te weten: met jouw advies wordt altijd wat mee gedaan
Ga jij de uitdaging aan?
Is deze stage jou op het lijf geschreven en wil jij het liefst meteen al beginnen bij Bouwmetaal? Laat het ons weten! Hoe? Dit doe je door je cv en motivatie te mailen naar projectmanager Anne-Fleur Theussing. Vragen, opmerkingen of wil je gewoon meer weten? Anne-Fleur staat graag voor je klaar!

