Jouw uitdaging
Het wisselen van aanbieder door de klant is een geluid wat we steeds vaker horen in de arbeidsmarkt. Terwijl klantloyaliteit alsmaar belangrijker wordt voor de bedrijven om te kunnen overleven. Loogisch wil daarom graag investeren in klantloyaliteit. En daar hebben we jou voor nodig!
Tijdens jouw onderzoek ga jij aan de slag met het vergroten van de klantloyaliteit van Loogisch. Want hoe doet Loogisch dat op dit moment? Welke mogelijkheden zijn er om de klant langdurig te binden aan de organisatie? Wat is daarin de rol van CRM? Welke strategie moet Loogisch hanteren en wat is daar voor nodig?
Met jouw kennis op het gebied van klantloyaliteit creëer jij straks met jouw onderzoek enorme kansen voor de organisatie. Dus ben jij op zoek naar een afstudeeropdracht waarmee jij het verschil kan maken binnen Loogisch?
Laten we dan een kop koffie drinken!
Dit bieden wij jou!
Een stagevergoeding van 400 euro per maand
Een gezellige werksfeer met collega’s die je graag willen helpen
Een praktijk- én procesbegeleider. Dat betekent dat je ook begeleiding krijgt bij je plan van aanpak en verdediging. En ontvang je tips over de taal, inhoud en lay-out van je opdracht.
Een ontwikkelprogramma met leuke workshops, gastsprekers en bedrijfsbezoeken samen met de andere jonge talenten binnen de hub.
Een kijkje in de keuken bij de andere bedrijven binnen de Innovatiehub
En goed om te weten: met jouw advies wordt altijd iets mee gedaan

