Reis door de customer journey

Bijgewerkt op: 4 dagen geleden


Help jij Loogisch mee met het optimaliseren van de customer journey, zodat de relatie gedurende het hele traject een optimalere klantbeleving ervaart?

Wie wij zijn? Met 30 jaar ervaring ziet Loogisch Communicatie & Beveiliging Fleringen betrouwbare, snelle en efficiënte communicatie- en IT-oplossingen en een optimale beveiliging van onze woon- en werkomgeving als vanzelfsprekend. Ben jij benieuwd wie wij zijn en wat wij doen?


Jouw uitdaging

Om als organisatie waarde propositie naar de markt te brengen, is het handig om de relatie met de klant visueel in kaart te brengen middels een customer journey. Op deze manier maak je inzichtelijk op welke klantbehoeften je kunt inspelen. Elk contactmoment van de klant met je bedrijf of merk kan je gebruiken als fundament voor een nieuwe strategische aanpak. Hierdoor zie je waar verbetering van de klantbeleving mogelijk is. De customer journey maakt zichtbaar hoe een klant interacteert met een bedrijf tijdens het koop- en klanttraject. Uit een eerder onderzoek van Loogisch is gebleken dat de klant uiteindelijk wel tevreden is, maar er tijdens de reis nog behoorlijk wat winst te behalen valt. Hoe ziet de klantreis van Loogisch eruit? Welke touchpoints doorlopen mensen van oriëntatie tot aankoop en zijn dit er genoeg? Wat zijn de belangrijkste contactmomenten tussen Loogisch en de klant en welke bronnen gebruiken mensen om zich in te lezen? Welke aspecten spelen een rol, welk aspect is doorslaggevend bij de keuze en welke drivers & barriers zitten erachter?

Dit bieden wij jou!

  • Een stagevergoeding

  • Een gezellige werksfeer met collega’s die je graag willen helpen

  • Een praktijk- én procesbegeleider. Dat betekent dat je ook begeleiding krijgt bij je plan van aanpak en verdediging. En ontvang je tips over de taal, inhoud en lay-out van je opdracht

  • Een ontwikkelprogramma met leuke workshops, gastsprekers en bedrijfsbezoeken samen met de andere jonge talenten binnen de hub

  • Een kijkje in de keuken bij de andere bedrijven binnen de Innovatiehub

  • En goed om te weten: met jouw advies wordt altijd wat mee gedaan




Ga jij de uitdaging aan?

Is deze stage jou op het lijf geschreven en wil jij het liefst meteen al beginnen bij Loogisch? Laat het ons weten! Hoe? Dit doe je door je cv en motivatie te mailen naar projectmanager Maud Tijscholte. Vragen, opmerkingen of wil je gewoon meer weten? Maud Tijscholte staat graag voor je klaar!






28 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven